2013-09-06

moodboard




Bilder till vänster tagna av mig, bilder till höger kommer från pinterest.



Plötsligt så händer det!


I onsdags blev jag uppring (!) av en hyresfastighetsförmedling som undrade om vi hade hittat något nytt boende än. Vi hade skrivit in oss på deras hemsida några veckor tidigare, därför visste han att vi var på jakt efter nytt. Nej svarar jag mitt i matlagningen vid lunchtid. Han förklarar att de har fått in en tvåa och undrar om vi är intresserade. Senare samma eftermiddag möter vi upp hans kollega som visar oss lägenheten. Huset är nybyggt sedan bara ett år tillbaka, det ligger i en utav de nya delarna som byggts upp här i stan under de senaste åren. Vi tar hissen (!) upp till takvåningen och kliver in. Det är öppet, ljust och fräscht. Från sovrummet kliver vi ut på balkongen som har sjöutsikt (!).

Så senare i höst säger vi hejdå till vår etta och flyttar över på andra sidan bron.

Därför är det bara planlösningar och inredning i mitt huvud just nu 
(som om det inte alltid är det?!).
Därför vore det konstigt att inte göra en moodboard 
idag som speglar vad mina tankar består av just nu:)


KRAM


Detta är mitt tredje bidrag till att söka medlemskap i Fabriken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar