2013-09-18

Blått är flott



Hej onsdag!


Idag började jag min dag med ett BodyBalance-pass klockan åtta.
Att träna direkt på morgonen är inte alls min grej, 
kroppen har liksom inte vaknat, men det gick bra!
Tanken var väl någonstans att bli lite piggare, 
men efter passet var jag nästan tröttare än innan. 
Nu börjar jag dock bli mig själv igen :)



Bild från pinterest



Jag har under en tid börjat intressera mig för den blåa färgen i inredning. 
Blått, förutom marinblått, är inget som vi har så mycket i vår färgsättning hemma i stugorna.
Jag går och lurar lite på om vi inte skulle lägga till det i vår inredning när vi flyttar. 
Då är jag främst intresserad av det färgsättet som syns på kuddarna här ovan. 
Som en typ av batik.



Bild från House of philia


De här kuddarna är heller inte så tokiga egentligen. 
Då blir det en lite mer lyxigare känsla!

Det här tål att tänkas på, 
och så länge visar jag dessa bilder som inspiration för er och för mig:)



Ha en fortsatt bra dag!



KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar