2013-08-30

Hello



Hello!

Idag har jag möblerat om de flesta hyllorna här hemma. Allt för att få till lite bilder ;)
Men det är bara roligt tycker jag, vi har haft det ungefär likadant sedan vi flyttade in. Så nu när jag flyttar runt saker får man andra perspektiv på grejerna och ytorna. Vilket är bra!




Jag har flera böcker om Feng shui, jag har aldrig riktigt läst dom utan mer bara kollat lite sporadiskt i dom tidigare. Igår kväll tog jag fram en sån bok och hjälp vad intressant!! Jag är ju inte en tjej av ordning här hemma, på andra ställen till exempel en arbetsplats, i skolan osv är det heeelt annorlunda. Där måste jag ha ordning, men hemma trycker jag in saker i skåpen lite hur som helst. 

Jag tror att det är dags att flytta runt lite saker här hemma, för att få energierna att flyta lättare. 


Fler bilder från mitt fixande här hemma på morgonen kommer senare idag, så håll utkik!

KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar