2014-04-01

Mars - vad har hänt



Mars är nu över och jag tänkte göra en liten sammanfattning.




Min String-styling publicerades i Aftonbladets inredningsbilaga: Härligt hemma.
En suuuperkul överraskning som jag inte hade en aning om!




Jag stylade miljöbilder för COLFIX. Bilder på resultatet kommer!
Jag hade även ett annat stylingjobb under mars, men det blir officiellt först i höst, 
därför visas inte så mycket ifrån det. Ska jobba mer med det uppdraget nu i april!


Foto: Day Fotografi


Jag homestylade ett hus för VRÅ Homestyling och Västanhem!
Något jag hoppas och vill göra ännu mer utav:)





Mars har även bestått av en hel del stickande. Både för ett garnföretag men även för ett eget projekt som lite lagom suddigt och hemlighetsfullt visas på bilden ovan. I söndags gjorde jag sista rycket och stressande fick ihop det sista. Hannah kom direkt, mitt i paniken och ställde upp som modell och projektet förevigades på bild. Det är nu inskickat och jag håller tummarna för vad som kan hända :)



Jag har även hunnit fylla år och åka skidor denna månad. Hur bra kan det bli?!



Nu tar vi oss ann april och gör det till en fantastik månad:)







KRAM







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar