2014-04-23

Grovstickat och förmiddagsmöte







Min grovstickade filt har hamnat i sängen.
Satt och fick inspiration igår på Pinterest om att sticka en större typ av puff.
En avlång variant som var supersnygg. Och jätteenkel konstruktion, vad jag kunde förstå iaf.
Och även om just den inte råkar vara byggd just så, så kan man sätta ihop det på det sättet som jag tänker. Blev lite sugen på att sätta igång.

Men först är det fokus på modevisningen Spring Inspiration nu på fredag.
Samt Fashion Days på lördag där jag kommer ställa ut med mina stickade plagg i Passagen i stan.
Så alla ni som inte har möjlighet att komma på modevisningen på Spira på fredag kan komma helt gratis på lördag mellan 10-16 till Passagen.


Idag har jag hunnit med ett möte på förmiddagen. Har träffat en jättetrevlig och härlig person som nu kommer fungera som min mentor. Känner mig så lättad och glad för att jag sa till och ändrade på min förra situation. Detta kommer bli så himla mycket bättre!




KRAM







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar