2013-10-17

Baksidan av koftan







Heej!



Idag blev det sovmorgon, för igår natt blev det inte mycket sömn alls.
Kollade på klockan sista gången vid fyra och var fortfarande klarvaken.
Så igår kände jag mig stressad och trött..
Eftersom jag nu har möjlighet att ta sovmorgon om jag vill så passade jag helt enkelt på!

Igår jobbade jag med en presentation större delen av dagen. 
Där bland annat ovan bild fick vara med.
Visade ju för ett tag sedan framsidan av koftan, här är alltså baksidan.

Älskar verkligen färgerna i koftan. 
Extra roligt är det att den passar så bra in i vår inredning också :)
Nu när vi ska flytta vill jag få in ännu mer av den känslan
med de härliga färgerna. 
Nu i höst och vinter blir det lite mer av den gula tonen tillsammans med 
brunt, svart, vitt och grått.

Håller som bäst även på med en ny härlig kofta som jag tänker
ska gå lite i samma stil och färg som denna.
Den koftan hoppas jag inte ska väga lika mycket som den här gör
och att den därför kan bli använd lite oftare :)

Nehe, nu får jag sätta fart lite här. 
För snart väntar lunch på nyöppnade Olgas cêpes & gelato!





KRAM










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar