2013-07-25

Emporia


Igår var vi en sväng i Malmö, både inne i staden och i det stora nya köpcentret Emporia där handen ovan inhandlades. Är väldigt nöjd med mitt inköp och det känns som en rolig detalj som kommer förgylla vardagsrummet hemma i lägenheten väldigt bra. 
Malmö är en väldigt trevlig stad tycker jag, jag gillar Skåne överlag och skulle jag någon gång få för mig att flytta någon annanstans så skulle det bli till Skåne.
Emporia är också ett spännande ställe, där har vi varit en gång innan. Men det hjälps ju knappt. Herreguuuud vad stort det är! Väldigt varierat utbud av butiker och innan man lär sig hitta känns det mest bara för stort. 

-

Idag har vi haft molnigt hela dagen med lätta regnstänk. Inte det man önskar på semestern, men eftersom denna sommaren har bjudit på väldigt bra väder i övrigt så gör det inte så mycket. Det blev en utflykt för att åka sommar-rodel som jag tyvärr inte hann få någon bild på. Men som verkligen rekommenderas som sommaraktivitet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar